Bullshit

Plugg nu, sen träffa Dannish.

Ledsen men har haft mkt o tänka på, hänt mycket och har mått ganska dåligt fysiskt ?
Sömnproblem, huvudvärk, allergi osv.

Tror jag har lite migrän pga. vädret ? De har varit rätt så kvavt och växlat mycket mellan regn o sol, det gillar inte min hjärna. Sedan har jag vart lite besviken på vissa människor, men något som går bra nu är hästen!

Om inte jag klarar det skriftliga på tisdag i NO kommer jag få F i denhär kursen ?

Men ska bevisa för min cplärare att jag fking kan, och såklart sätta dit den jäveln, hon är seriöst invalid?
Kan inte föra en diskussion, skriker o frågar varför man tycker som man tycker och när man ska svara ber hon en att hålla käften eller försöker skicka ut en?

Fuck that shit. Let's partyparty and just get her miserable.

Blir kanske på bättre humör sen när jag lämnar detta hus. Har fått nån känsla att jag aldrig vill va hemma, kommer hem, är där en timme och vill ut igen ? Aja. LETS BE HAPPY!

ALL DAY ALL NIGHT! I'M GONNA LIVE MY LIFE! LET'S NOT BE DEPRESSED :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: