Stallet snart..

Då blir det stallet om ungefär 20 min ?

Imorse åkte jag och Danne och åt pizza till frukost, haha! Tjockisar.. Efter det åkte vi till vällingby och Danne köpte strumpor innan vi sa hejdå. Han ska ju iväg imorn så var tvungen att dra hem och fixa lite, jag åkte hem och mötte Viktor där, vi kolla typ bara på The Vampire Diaries. Han trodde det var typ Twilight, omg... Alltså jag har inget problem med Twilight men tycker inte att man ska jämföra TVD och Twilight överhuvudtaget. Usch! Inte alls samma sak, det enda som är samma är att det finns varulvar och vampyrer, och att det är ett jävla triangeldrama.

Han drog för lite mindre än en timme sen och sedan dess har jag fixat och ordnat så jag är redo för att åka till stallet. Ikväll tror jag inte det händer något, kollade med Junie om hon ville slagga men har inte fått svar, tror varken hon vill eller kan, hä hä. Men är ändå sjukt trött så blir väl skönt om det inte händer något iaf. Fast det känns lite tråkigt men aja, orkar inte jaga folk, får se om det dyker upp något!

Imorgon blir det iaf awesomeness med Junie och kanske Rima! Har fortf inte fått svar från henne... Haha...

Är lite dålig på att ta bilder dock! Aja. Pusshej!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: