SOMMARLOV

ÅH, NU SKA VI LEVA, BIGTIME! SKAPA NYA MINNEN, SOM SLÅR FÖRRA SOMMAREN MED HÄSTLÄNGDER, VILKET KOMMER VARA SVÅRT MEN LETS PAAARTYYYYY!!!!!

Fick lite sommarlovskänsla nu.. ÄNTLIGEN! Hade inte så mkt sådant igår.. Men nu kommer det :)
Jag kommer inte ta det lugnt en sekund i sommar! Jag ska satsa som FAN,  mami kommer inte tycka om att jag har för mkt för mig moahahah :')
Man måste ju passa på när det är lov?

Aja, igår sa jag hej till sommarn genom att va i skolan på skolavslutning, sista dan på KSS :'(
Och efter det åkte jag till Kaanan med Danne, Jocke, Gustav, Simon och Ille. Vi var inte där så länge, badade typ ingenting osv men sedan gick vi därifrån och jag o Danne tog en annan väg med hans cykel än dem andra, Danne suger på att skjussa så jag gjorde det en bit men sedan vid en uppförsbacke orka jag inte så då när jag skulle gå upp för backen ramla jag ner i ett stup mot vattnet, och gled in i ett träd. Jag trodde jag skulle dö! Danne också!
Men det gick bra, fick dock väldigt svidande sår på högra axeln, svider fortfarande... Men då hade vi nåt o skratta åt igår!

Minne dag 1: Min tabbe när jag gick av cyklen och slog halvt ihjäl mig.

Sedan åkte vi hem till Danne o va där, kolla film. Vid sju drog jag hem och åt middag så kom Danne vid 23 och sov här :) Han sover fortf, sömntutan :)

Idag ska jag till stallet och träffa Viktor antagligen, beror lite på när vi åker till stallet, Eric ska göra nåt i Sollentuna ikv också, får se om jag hinner med det! Det är kl 19 och om vi åker till stallet på eftermiddagen så hinner jag inte det, men det var ju jag som ville åka på kvällen från första början så aaa, vi får se hur det blir! :D

Imorgon ska jag iaf träffa Junie o kanske Rima! :D Vi kommer ha så jävla kul i sommar! untzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: