Gotta stop running.

Ja, igår träffade jag Junie, Nicklas och Danne.
Först träffa jag Junie i Väsby och drog då till tåget. Vi gick in på salt på vägen och jag prova ett par shorts men dem satt inge bra så vi gick vidare. Sedan tog vi tunnelbanan i karlberg och träffade Nicklas när vi gick av i Karlberg. Vi fortsatte på tunnelbanan och träffa Danne hos hans mamma. Där var vi i typ en halvtimme för sen skulle Danne på gitarr. Då drog vi till Vällingby och åt på donken. thihihihihi tjockisarr! Danne kom dit efter sin gitarr och vi satt där typ flera timmar haha. Vi pratade en massa. Jag och Junie försökte ha deeptalk med Nicklas men misslyckades ganska stort. Lite deeptalk hade vi iaf :D Efter det drog vi typ till 2 affärer innan vi skilldes åt. Jag drog hem till Spånga, Junie till Väsby och boysen åkte tillbaka till deras precious Hässelby. Jag kom hem strax innan 8 och packade typ bara innan vi åkte till stallet och hämta upp Elin på vägen. Mayra var redan där.

I stallet var det mys. Haha mongon vi är, drar till shell och köper godis med hästarna :D
Vi fick 3 gratis äpplen till dem (a)
Aaa, prata, ringde folkish osv. Standard. 
Imorse fodra vi hästarna i ottan och sen städa vi och fixa till poniesarna innan jag och Elin åkte hem. 
Fast vi tänkte åka ner i em igen. Jag och mamma dåra. Hästarna har inte fått hö o sen e vädret piss så de behöver kanske inte vara ute till 7 på kvällen.

Idag ska jag och mami åka o köpa telefon. Efter det vet jag inte vad som händer. Åhhhh, ångest! Kan inte spendera en hel lördag forever alone? 

Aja, vi hörs. Puss!



Postat av: Daniel Steuer

lolol u suck

2012-06-12 @ 17:18:30
URL: http://ishogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: