Vaaarmt!

Prata precis med Junie, mongo hon är. Fast mys... Fast jag älskar henne.....

Idag blev det en hölossning och sedan en tur i stan med Fabbi, Julia och Anna. Najs!

Jag köpte inget då ekonomin inte ligger på topp, men jag har spanat in lite saker iaf. Just nu är det färger jag vill ha. Höstens mode är tydligen mycket blodrött och skinn ? Skitsnyggt! Dock har jag en plan på mer starka färger, försöker bli av med min tråkiga svenne-stil ;)

I em/kväll har jag absolut inga planer, inte kul! Det skulle vara hölossning även nu på eftermiddagen men det blir inte bra, så jag har en eftermiddag full med massa frosseri och dator.. Kulkul.....

Om jag har tur kommer det upp något! 

Pusspuss! 


Postat av: Anonym

bilden ida, är du seriös..du e dum

2012-08-16 @ 13:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: