Haha! Skrattar dig rakt i ansiktet!

Asso omg..... Har haft det sjukt bra! Det var väl kul med släkten, alltid lika mysigt ute på västkusten! 

I lördags när vi kom hem så sov jag hos Frida, alltid lika kul och mysigt! Skönt med människor man kan öppna sig till tusen med! I söndags träffa jag Danne, och efter det drog jag och Elin ut till Norrtälje o träffa Maggie! 

Hemma hos Magda var det sjukt kul, vi kom till henne väldigt sent så vi hälsa bara på hästarna och så innan vi gick o la oss till film :)
Igår tog vi mopparna och träffa Emma, sedan drog vi ut till vattnet. Jag råka ramla i med kläder så jag och Magda klädbadade.... hahah! Vi putta även i Emma, hon sa att telefonen var i tröjan men märkte sedan att den inte va det så den dog... Ooups.....! Efter det drog vi hem till Magda för att ta hårtork på mobilen. När den sedan låg i solen bytte vi om och skurade Hot Tub'en. Sedan tog vi mopparna tillbaka till vattnet med bikini denhär gången! 
Dock var det för kallt för att bada då........ När vi skulle hem sen skulle Magda skjutsa mig och Emma skjutsa Elin, men vi fick inte igång Magdas moppe så 2 tog Emmas moppe o hämta ett rep. Det var sjukt kul påväg hem sen för då satt två på Emmas moppe och sedan hade vi 2 på Magdas, en höll ett rep som satt fast i Emmas moppe och en styrde haha! 
Gissa om vi fick blickar.... 
Efter det sa vi hejdå till Emma och cyklade o köpte godis i Norrtälje. Därefter stod Hot Tub på schemat! Myyys! Efter det somna vi till film!

Idag åkte vi hem vid ett, vi åkte tre på samma moppe till bussen och kom typ en minut innan den, snacka tur! Nästa buss skulle gå vid tre.. Drog till stallet, allihopa förutom min plånbok som jag glömde på bussen :(
Red Mira och Picce idag, båda jobba jag lite dressyr bla. Superduktiga båda två!

Picca var sjukt pigg och höll på o bocka av mig bara ahahaha......

Pussss!