Statestiken ökar!

Konstigt nog, jag har knappt ens berättat för nån att jag startat upp bloggen igen...

Igår blev det en lugn men rolig dag, kollade på OS med Danne, och sedan på kvällen träffade jag Frida.
Jag och Frida har ju inte träffat varandra på en månad så vi hade mycket att prata om! Riktigt mysigt hade vi. Vi var ute fram tills Wallander börja och sedan drog vi hem till henne för att kolla på det.

Efter en timma eller något så somnade hon typ så jag drog hem. :)

Idag åker jag, Mamma och Oskar ut till västkusten! Vi kommer vara borta till på lördag. Jag ska försöka blogga lite med mobilen men kan inte lova något, jag vet inte hur teckningen är där ute osv. 
På söndag drar jag och Elin ut till Magda i 2 dagar så då lär det inte bli någon bra uppdatering. Internet S U G E R där.. ;)

Aja, hejdo STHLM! :D

Häär kommer vi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: