Tsss... kolla precis "The Last Song"

Den var bra! Liam o Miley passar så sjukt bra ihop! Tror de var under inspelningen dem träffades..? Alltså jag har ingen aning men är min gissning! Den hade iallafall en bra blanding mellan drama, romantik, osv. Dem är seriöst perfekta paret! (Ronnie och "vadhannuhette", Will kanske de va?)
Och sen så får man se Liam Hemsworth utan tröja, omg, snacka hett!

Aja! 

Nåt annat jag vill ta upp!
Jockiboi och Hanna Widerstedt!
Dem förlovar ju sig idag..? Alltså snacka kaospar!
Men samtidigt så lär dem inte kunna skaffa nån annan pojk- elr flickvän som passar ihop med dem..
Att Jocke e rolig osv. tycker många men hur många tycker om Hanna? 
JAG! 
Jag absolut älskar henne!
Hon är sjuuuk! Skulle aldrig kunna vara hennes kompis, hon skulle driva mig till vettet men som bloggare är hon sjukt rolig att läsa om o se på i videor osv. 
Aja jag e totalt för deras förlovning och hoppas att dem håller ihop för evigt. Antagligen kommer dem ha öppet förhållande i framtiden osv och aldrig kunna bo och leva ihop som riktiga människor. Cp framtid har dem men så länge inte Hanna tycker hon är för gammal och tar livet av sig så kommer jag absolut läsa hennes blogg!
Jockibois blogg är lite för pervers för min smak dock... Fast går in lite då o då iaf för att få updates om Hanna och honom, HAHA!

Aaaajaaaa PUSSSSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: