Ska införskaffas! :D


Perfekt sommaroutfit för en kväll på stranden elr liknande! :)

Svart kofta - H&M - 99:-
Fjäderörhängen - H&M - 69,50:-
15-pack färgglada armband - H&M - 39,50:-
Rosa-gul sjal - H&M 79,50:-
T-shirt - Gina Tricot - 99:-
Ballerinaskor - Dinsko - 249:-

Totalt: 635, 50:-

Tror jag ska införskaffa dethär i maj!
Älskar när man har baskläder typ i tråkiga färger och sedan lyser upp allting med färgglada accessoarer! Tyvärr har jag typ inga accessoarer haha.. Har alltid tyckt att det finns bättre grejer att lägga ner pengar på... x)
Aja! Nu ska jag nog fixa mina jeans.. Herre, gjorde sönder dem men tänkte försöka klippa dem till shorts istället!
Visar före-efter :) 

Fast kommer antagligen inte lyckas.. HAHA! Men  spelar ingen roll, bättre försöka än slänga dem direkt! :D

Puss! :*

Postat av: marina

sv. tack :)

2012-04-27 @ 12:59:12
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: Elin

TAAACK! men jag tror att du har så det räcker ;) as snygga saker i inlägget! :D<3

2012-04-27 @ 21:10:30
URL: http://elpn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: