Okaaj

Junie kommer typ om 1½h o killarna lite senare så sen ska vi sova härish!
Idag har jag gått i skolan 2h och sedan gick jag hem och sen dess har jag inte gjort nånting, alltså snacka tråkigt! Jag åt lunch när jag kom hem men åt flingor  sedan också för var tvungen att tröstäta litegrann sådär... Stackars lilla mig, min spotify har gått ut! 

Vi ska ordna premium till mig har jag bestämt!

Tills dess snor jag min morsas, så eg tröståt jag i onödan..?

Aja, är typ hesare idag :o
Låter inte längre som att jag är i groovt målbrott utan snarare tappar jag rösten helt vartannat ord... Borde kanske vila min röst egentligen men om man har ledigt kan man inte vara tråkig och vara hemma och tycka synd om sig! 

Det enda jobbiga är när man vaknar, då känns det som knivar i halsen.. :(
Annars gör det bara ont när jag pratar iaf! :D

Aja.. Nog med att klaga! Ehm... Ni kanske får hiss och diss från mig eller nåt liknande sen.. Har tänkt ut lite men vet inte när det blir, så ska inte lova nåt ;)

Pussssssssssssssssss, ska... sova nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: