Konfaa

Staaandard när man e sjuk! :D

Okaj, var hemma idag också... Borde skrivit men aaaaa... TYPISKT MIG!
Vid 17 drog jag o papi in till stan för att sedan gå på konfaträff, vi träffa mami där!
Det var kul, jag tycker det ska bli kul men samtidigt går det emot o spendera 18 dagar av sitt lov fast på en ö utan telefon... HAHAH! + att ingen människa ville åka med mig så kommer bli awkward :/
JAG KOMMER BLI MOBBAD!
Aja, mår fedt med dåligt, samma under dagen.. Ont i magen o huvudet! USCH! O måste till skolan imorn... Medans jag tycker det blivit värre tycker mina päron att det blivit bättre så aaa, orkar inte tjata en massa så...
Fast psykiskt så e jag lyckligare än någonsin just nu!
Aja pussisaaaar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: