Gästbloggning

Hej på er! Junie är! Haha busig jag är som bloggar! Men gjorde ett inlägg på våran förra blogg teamirj så tänkte passa på att gästblogga lite då Ida inte bytt lösenord! ;) Jag heter Junie och är Idas bästakompis, Hon avgudar mig mest av allt, Då vet ni ;) Tycker att ni alla där ute ska ta en liten tröst både för mig och ida, Då vi båda två är sjuk :/ Ligger hemma, i hopp att bli friska! Men aja detta var ju kul! Ny ska jag reklamera min blogg, ahahahha ;D ;D ;D www.mjgh.blogg.se just take a look? ;) Och till Ida; Älskar dig Bästavän, Du är värld mer än guld! ♥ & jag finns alltid för dig oavsett vad och det hoppas jag att du vet! :)
gammal bild från förra året.. no comments about me ↑ hahha..

Postat av: junie

Vilket party fint inlägg! :)

2012-04-27 @ 10:26:02
Postat av: Astrid.

Sv, tack så mycket :) Ja gör gärna det!

2012-04-27 @ 11:17:08
URL: http://astahre.blogg.se/
Postat av: Frida elm

Åh vad söta!! <3

2012-05-01 @ 21:30:57
Postat av: Frida elm

Åh vad söta!! <3

2012-05-01 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: