-.-

Jag fullkomligen absolut HATAR när man besöker ens blogg elr nåt liknande och det står blabla hej fuck my life lixom... 
1. Om du mår så dåligt, sök upp en psykolog, för en sak är om man tar ut sina frustrationer då o då men när man skriver nåt om hur dåligt man mår i korta ord i varje inlägg så aaaa....
2. Stå för det du skriver.
3. Det värsta e om de e nån man bryr sig om men man själv vet att den inte har ett piss o säga till en så man står där o lixom.... "Hej, jo mitt liv äger, jag älskar mig själv, jag har världens bästa människor omkring mig. Hur mår du hjärtat?" o får ett svar;
"OMG, fan vad najs! Glad jag blir! Jag mår braaaa!"

Alltså jag vill bara kasta min miniräknare på en krukväxt!

HAHAHA har ni sett det klippet?!





KLADDIGT INLÄGG MEN WOW. JAG E SUR.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: